úterý 8. července 2014

Leangains food inspiration IV.

Krásné úterní odpoledne! :)
Hned ze začátku bych vám moc moc chtěla poděkovat za tak hřejivé komentáře, které jste mi psaly k minulému článku. Strašně mě to hřeje u srdíčka a mám sílu jít dál a bojovat, takže ještě jednou děkuji moc! ♥
A teď už k dalšímu dílu leangains inspirace, co vy na to?:)
Úžasné lívanečky s jahůdkami z naší zahrádky, prokládané ještě meruňkami a čokopomazánkovým máslem, mňam! ♥

 Kuřecí kousky ve vajíčku s fazolkami + rýžová kaše s třešněmi



 Maminky skvělý oběd v podobě dušené mrkve s kuřecím, brambor + ovesná kaše s bílým jogurtem a meruňkou





 Ovesná kaše s banánem, tvarohem a skořicí + zeleninový salát se šmakounem 



 Kuřecí kousky s brokolicí a basmati rýží + ovesná kaše s jahodami, bílým jogurtem a kouskami té nejlepší kokosové čokolády schogotten ♥ + jahůdky





 Přešla jsem na 3 jídla denně, mám tedy svačinu. Tady v podání tvarohového dezertu z Lídlu + 1/2 banánu (moc sladké a chemické, už to nekoupim :D )

Moc moc vydařený potréninkový oběd! :) Jáhly s kuřecím masem, fazolkami a mraženou zeleninou, ledový salát, kus papáji + ovesná kaše s tvarohem a papájou (myslím, že to je papája :D)



 Další svačina- tentokrát už zcela ve stylu IIFYM! Moje nejoblíbenější mléčná rýže, bobek burákového másla, 2 plátky racio polomáčených + jahůdky :)

 Skvělá rychlá večeře- Kuřecí kousky se zeleninou, míchaná vajíčka + ovesnojáhlová se skořicí



 Proteinový banánový koláč s bílým jogurtem, jahůdkami a dobré z ovsa kakaové + jahůdky a hrozno :)





 Zeleninový salát, míchaná vajíčka, protein, dobré z ovsa kakaové + tvaroh s meruňkou

 Nejlepší kombinace alá kuřecí kousky s basmati rýží, cottagem a brokolicí ♥ + ovesná kaše s jablkem a dobré z ovsa kakaové





 Jáhly s kuřecí šunkou a baby mrkvičkou + zeleninový salát, hrozno



A zakončím to mým víkendovým výtvorem alá IIFYM dortem! Korpus, veeelký bílý jogurt, půlka tvarohu, jahody + směs od toho pečícího doktora :D Všechno vyšlehat, dozdobit plátky jahod a jde se mlsat! :)

Když na to tak koukám, jím pořád jen samé kuřecí co? Doufám, že mi za chvíli nenarostou křídla! I když.... ono by to bylo vlastně docela fajn, nemyslíte?:) :D
Tak přeji krásný zbytek dne a já si jdu nasbírat konečně na naší zahrádku borůvky ♥

4 komentáře:

  1. ja milujem tieto tvoje články!!! jedlá vyzerajú úžasne, nestačím sa diviť :) Krásne si to vždy pripravíš a aj naservíruješ. A tá posledná torta je úúúžasná!! Mňááám! Hneď by som si dala :) S tým kuracím sme na tom zrejme rovnako :D hh. jem ho každý deň pravidelne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee moc děkuju! :) Jí se přece jen i očima, tak si dávám záležet a hlavně to takhle zdobím pro vás :) Já se snažím to kuřecí nejíst každý den, ale většinou ho tak 4x týdně mám...:D

      Vymazat
  2. Ahoj chtěla bych se zeptat jak to ze si davas ke každému jídlu kašičku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, stravuju se podle tzv. leangains v kombinaci s IIFYM ;) V některých z mých starších článků to máš vysvětlené ;)

      Vymazat