neděle 13. července 2014

Ovesno- proteinové lívanečky

Krásný nedělní večer :)
Jelikož ve středu v noci odlétám na dovolenou, tak si vás chci dopředu trochu uplatit tímto skvělým a jednoduchých receptem. 3:) Týden tedy nebude žádný článek, ale nebojte, hned jak se vrátím o pár kilo těžší a snad i o pár odstínů snědší, napravím to! :D I promise.


Ingredience:

  • 90g ovesných vloček (namletých na mouku)
  • 1 vejce
  • 125g tvarohu
  • 25g (odměrka) ochuceného proteinu (já použila příchuť cookies)
  • špetka kypřícího prášku
  • voda podle konzistence
  • med nebo jiné sladidlo na doslazení :)
  • ovoce podle chuti
Vše smíchat a smažit menší lívanečky. Já jsem je prokládala čokoládovým pomazánkovým máslem, meruňkou a jahůdkami. Jelikož toho ale bylo ještě jednou tolik, druhý talíř jsem prokládala burákovým máslem a musím říct, že to bylo mnohem chutnější než s čokopom. máslem :)



Dobrou chuť a dobrou noc :)

2 komentáře:

  1. Miluji lívanečky a hrozně mě baví sbírat na ně různé recepty!:) Tyhle vypadají dokonale:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky miluju lívanečky, jenže jen tyhle mi šly obracet :D :D děkuju :)

      Vymazat