neděle 2. března 2014

Novinky do spíže II.

Dobré poledne přeji!
Jak já miluju ty rána, kdy se probudíte a první co zbystří vaše oko je sluníčko!:) To se to hned vstává s lepší náladou :) A jak moc jsem se těšila na svojí snídani! Tentokrát jsem zase experimentovala a snad prvně u mě snídaně úplně vyhořela! :( Takže jsem si moc nepošmákla, každopádně o tom někdy jindy! ALE! Plánuji si dneska den zpříjemnit pečením sušenek, tak jestli se povedou, okamžitě vám sem hodím recept :) A teď už k té mé spížičce, která se dnes naplnila jen o pár nových věcí, ale i přes to jsem z nich nadšenáááá!
 Bez tuňáka ani ránu a když je v akci, neváhat a hodit tam hned několik balení! :D
 Bulgur už tu jednou byl a protože už dochází, muselo se koupit další balení, nejoblíbenější příloha!
 Tak na tuhle pohanku jsem hoodně zvědavá, zatím jsem zkoušela jen lámanku a nijak mě neuchvátila, ale zkoušet nové věci, to je moje! Tak snad kladně překvapí, uvidíme :)
 Tamtadadáá! Konečně jsem se dočkala a do naší kuchyně přibyly celozrnné mouky! Už se nemůžu dočkat až se pustím do pečení a vaření! :D
 Taková ta klasika, když nemáte možnost udělat si na intru maso..A MAXI balení za poloviční cenu jsem tam nemohla nechat!
 Další zásoba ovesných vloček. Uf, už docházely..
 Tak na tenhle zázrak jsem opravdu zvědavá. Ještě jsem nepřišla na to k čemu to využiji, ale když mi to mamka přivezla z asijského týdne v Lidlu, byla jsem nadšená :) Klíčky fazolí mungo
 Na intru totálně blbě vyfocená čokoládka. Je jen 60%, ale i tak je moc dobrá :) Koupená v Lidlu, dostala jsem celé balení (asi 5ks) k Vánocům :D
 Slunečnicová semínka se hodí vždy :)
 Tuto tropickou směs ovoce mi koupila mamka, uvidíme za jakou dobu zmizí, jelikož tohle už vůbec nejím :D Ale byly doby, kdy jsem to jedla jak na běžícím pásu v domnění, že je to zdravé a můžu sníst celý pytlík- omyl :D Tak uvidíme, možná si to občas přisypu do jogurtu nebo kaše :)
 Má velká láska. Špaldové lupínky, chutnají po oříšcích a přisypávám si je k ovesné kaši na intru. Budu muset doplnit zase zásoby a stavit se ve zdravé výživě, protože nějak moc rychle mizí :D
A nakonec všemi opěvovaný syrovátkový sýr z Lídlu. Moc jsem se těšila až ho ochutnám, po ochutnání ale přišlo trochu zklamání.. myslela jsem si, že bude mít nějakou výraznou chuť a přitom je velmi jemný, bez chuti, ale i tak mi chutnal! :D Je opravdu na italský způsob:D

Tak a to by bylo k dnešnímu spížování vše. A užívejte sluníčka! 

Žádné komentáře:

Okomentovat