pátek 7. března 2014

Ovocný bochánek

Dobré ráno!
Mám tu pro vás další supermňamózní recept na snídani, zákusek.. a víte co? Udělejte si ho prostě hned! Protože je to strašná mňamka! Teď jsem ho dojedla a nejradši bych si upekla další :D Takže s chutí a bez výčitek do toho! :)

Ingredience:

  • 3/4 hrnku ovesných vloček
  • cca 3 PL bílého jogurtu
  • lžička skořice
  • lžička medu
  • banán nebo kterékoliv jiné ovoce :)
Vše až na banán a med jsem si smíchala v misce. Vzniklé těstíčko jsem si rozdělila na jeden menší a jeden větší kus. Menší jsem dala na pekáč vyložený pečícím papírem, rozetřela ho do kruhového tvaru, pokladla banánem, který jsem polila lžičkou medu a posypala ještě trochou skořice. (té není nikdy dost!) Pak jsem už jen vzala větší díl těsta a přikryla jím banán. Pořádně utěsnila, hlavně při krajích, uhladila a dala péct cca na 190 stupňů cca 15-20 minut :) K tomu si můžete dát ještě nějaký ten jogurt, smoothie, kakao, cokoliv vás napadne. Já už jsem doma měla jen kefírové mléko, tak jsem ho k tomu popíjela :) Určitě by byla dobrá i kombinace nastrouhaného jablka, chutnalo by to podle mě jako štrůdl. ÁÁÁ, to musím vyzkoušet!

A co jste dnes snídali vy?:)

6 komentářů: