neděle 6. dubna 2014

Můj první týden se sacharidovými vlnami

Krásný nedělní večer přeji!
Tak jak jsem slíbila, je tu článek o mých superdůležitých pocitech a výsledcích po prvním týdnu s vlněním + tedy jedna fotka z mých jídel :)


A musím říct, že jsem zatím opravdu spokojená! Na stehnech a v pase mám dole 4cm, boky o 2cm...+ váha šla taky dolů, ale s tím už zas tak spokojená nejsem, nechtěla jsem už víc hubnout.. ale tak počítala jsem s tím, to je jasné :) Takže celkově pecka! Hladová taky většinou nejsem a když už, tak v ty dny bez sacharidů, ale můžu chroupat zeleninku, takže je to zase úplná brnkačka! :)
Jediný, co mi opravdu leze do času je to věčné chození do masny. Vždycky na mě tak divně ty prodavačky koukají, když jím řeknu, že potřebuji jen 100g krůtího nebo kuřecího :D A pak to věčné kontrolování jídelníčku, jestli jsem snědla všechno nebo jestli jsem na něco nezapomněla- jako třeba v pátek jsem zapomněla na svačinu a vlastně jsem měla jen půlku :D A prý už to nemám dohánět k obědu, aaach jo :D
A co se týče tréninků? Jak už jsem psala v min. článku, teď cvičím poctivě každý den (až na pátek, kdy odjíždím domů z intru) s Tonym, programem P90X. A úplně jsem si to zamilovala! Sice to leze trošku do času, protože většinou cvičíte hodinu, hodinu a půl, ale utíká to strašně moc rychle a Tony je vtipný, hezký :P a prostě to umí! :) P90X má 3 úrovně a je jen na vás, jakou si vyberete. Začátečníci, kteří chtějí spíš hubnout by měli sáhnout po první úrovni- lean. Já začala s druhou úrovní, protože chci už spíš rýsovat a nabírat sílu + svalovou hmotu- classic. A pro ty už nejvíc namachrovance, co mají svalíků habaděj a chtějí se ještě zlepšit a prorýsovat, je určená třetí úroveň, její jméno si nepamatuji, pardoon :(
Samozřejmě cvičím a jídelníček dodržuji teprve týden, ale jsem opravdu moc moc spokojená a doufám, že tomu tak bude i další 3 týdny, co se budu stravovat tímto způsobem :) + cvičit ještě další 2 měsíce, jupííí! Ale abyste si nemysleli... už mám nakoupeno i na oslazení života po vlnění- Ritter sport čokošky a milku oreo! Mňam! Jak já se těším! A přitom se těším i na tenhle a ty další týdny plné omezeností a přitom mi to tak chutná :) :D Ale omezení je tam, to je jasné...
Co se nálady týče...nějak moc jsem nepostřehla, že bych byla více nepříjemná nebo zase až moc příjemná :D Teď se snažím být jen a jen pozitivní a také že se mi to pěkně daří! Pořád se jen směju a tak to hodlám i nechat. :)
Únava? A víte že se ani nějak moc nedostavuje? :) Min. pondělí, kdy jsem začala s jídelníčkem jsem unavená byla a taky hodně hladová! :D Ale teď se necítím nijak více nebo méně unavená a to je další + :) Třeba dnes mám 0sacharidový den a unavená nijak zvlášť nejsem. Ráno jsem si dala hodinku a půl s Tonym, uvařila snad do milionu krabiček jídlo, zabalila si na intr, jela nakoupit, zasadila jsem si zeleninku na zahradě, odjela na intr (bohužel) a teď vám píšu článek totálně plná energie :) (né že bych nejradši s maminkou neležela na gauči a nekoukala s ní na televizi a nelenošila! )
Jinak vás zajímal jídelníček.. o tom jsem vám už psala, že se omlouvám, ale zveřejňovat ho nesmím..tak alespoň bych vám mohla trošku naznačit, co asi tak jím třeba v 0sacharidový den, co vy na to? Nooo takžee...je tam strašně moc zeleniny a maso + např. půlka grepu.
A celkově mám v jídelníčku i třeba ryby a ovesnou kašičku! :) Jsem s ním prostě spokojená :) Sice nic nesmím solit, všechno bez cukru, takže využívám dost koření a tuny skořice, protože skořici? Tu já můžu a mohla bych jí dávat snad i na to maso :D
Tak snad jsem vám napsala už vše, další mé zkušenosti budu psát postupně :)
Užijte si zbytek nedělního večera a já jdu pomalu, ale jistě na kutě :) (a ať už je pátek!)
Dobrou! :)

4 komentáře:

  1. krásné výsledky!:) jak dlouho plánuješ držet? aby z tebe něco zbylo!:D
    já ty vlny tk trochu promarnila :D uvidíme, tento týden jsem přitvrdila, když je to ten poslední a pak skočím na inbody:)
    Kupovat maso od řezníka tk se nedoplatím :D tatík mi dycky koupí 4 kuřata v akci, naporcuje prsa a já si je dám do sáčků do mrazáku po 100 g;) a nemusím furt myslet na to jestli mám maso
    Solení jsem neomezovala což bych asi měla, máš můj obdiv že to vydržíš! držím palce:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde o to, že já jsem na intru a nemám možnost něco pořád porcovat, doma to mám také nasáčkované, ale na intru si radši chodím do masny no :) A plánuju to držet ještě 3 týdny :) A děkuju! :)

      Vymazat
  2. Je, to je parada!:)) super vysledky,to cloveka hned nakopne, aby pokracoval, co?:)
    Jsem zvedava, jak ti to pujde dale a drzim palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš, že to člověka nakopne! :) Hlavně mě to baví dodržovat přesný jídelníček a něco nesmět :D :) No já hlavně doufám, že po těch ještě 3 týdnech ze mě vůbec něco zbyde, protože třeba prsa už jsou vážně chcípáčci :/ ale něco se obětovat musí...

      Vymazat