pátek 4. dubna 2014

Žiju!

Zdravíčko!
Chtěla jsem si článek nechat až na neděli a taky že jeden ještě v neděli určitě bude!
Ale protože se cítím provinile z toho, že jsem už dlouho ničím nepřispěla, rozhodla jsem se vás trošku nakousnout :P
Nadpis ŽIJU?
Musím říct, že jsem tím spíš chtěla naznačit, že i když jsem se tak dlouho neozvala, pořád dýchám a vlnííím! A zatím je to strašná sranda, moc mě to baví :) Dnes mám tedy 0 sacharidů a to doslova :D Až na pár gramíků ze zeleniny se do mě dneska nedostane vážně ani špetka sacharidů. Jsem zvědavá, jak to zvládnu a jestli neusnu někde v půlce fotografování- dnes fotím důležitou práci, těžkou a už to chci mít za sebou...tak držte palce, ať to zvládnu a nestane se ze mě Šípková Růženka :D
Slibovala jsem vám, že se podělím o své pocity a jídelníček. O své pocity se podělím moc ráda, ale bohužel o jídelníček se podělit nesmím. Adenike mi zdůraznila, abych to nikde nezveřejňovala, že by to vůči ní nebylo fér. A s tím musím souhlasit. A vlastně to není fér ani tak nějak vůči mně, protože jsem za to zaplatila- pro mě jako pro studenta bez výdělku to bylo moc peněz...tak snad mě pochopíte a nebudete se zlobit, že vám jsem dopodrobna nenapíšu, co za den sním...
Ale co jsem se rozhodla udělat je, že vám sem každý týden, nejspíš v tu neděli, přidám příspěvek s nějakým tím mým povídáním jak se cítím + fotku jednoho jídla, co jsem měla. Ale co vám můžu prozradit je to, že si na jídelníček vůbec nemůžu stěžovat a přemýšlím, že bych si to protáhla třeba i jen o týden :) Zatím nevím, jestli to vůbec vydržím, přece jen jsem na jídelníčku 5tým dnem... ale jestli se budu pořád cítít takhle, nebudu nic moc unavená a nepoleze mi to jídlo i ušima, tak si to prodloužím :)
Co se toho jídla týče, mám tam dokonce i v nějaký ten den ovoce i ovesnou kaši :P Sice jen opravdu vločky ve vodě, ale i to se počítá ne? :D A také hodně masa a zeleniny. Víc si nechám pro sebe a to jak vlním také, je to Adenike strategie a tak si to nechám pro sebe :)
Co se pocitů týče, teď si neprocházím po psychické stránce moc lehkým obdobím, ale snažím se na to nemyslet a hlavně si nemyslím, že by to mělo něco společného se změnou jídelníčku... i když ano, stačí se o něčem zmínit a já bulim jak malá. Ale jak říkám, už se cítím fajn a nehodlám s jídelníčkem přestat. Za svou psychiku si teď můžu sama a není to podle mě jídelníčkem :) Ve dny, kdy mám 0 sacharidů se cítím unavenější, ale není to zas tak strašné :) Hlavně první den s 0 sacharidů jsem měla pořád děsný hlad :D No ale nedivte se, vždyť týden před tím jsem každou minutu měla v puse nějakej dortík, čokošku nebo palačinku :D Takže to byl skok, ale tělo si zvyklo a některý den mám zase co dělat to všechno sníst :D Ale jak říkám, já jsem zatím moc moc spokojená a věřte mi, že já... milovník banánů se zatraceně těším na zítřek, protože ho mám k snídani! :D Hip hip huráááááá
Co se sportu týče, spolu s jídelníčkem jsem začala cvičit P90X. Strašně mi to vyhovuje, i když jsem byla zvyklá na větší záhul. Ale co se musím přiznat, tak mám jen kilovky činky, takže ramena a ruce, co jsem jela ve středu bylo spíš takový lážo plážo, protože oni opravdu makali a já jsem si tam pomalu mohla vařit oběd na druhý den...Ale mám v plánu si pořídit aspoň flašky vody o 2 litrech, to mi zatím asi bude stačit :D Jinak Tony jako trenér je strašně příjemnej, vtipnej a no... hezkej je taky, co si budeme povídat :P Tréninky utíkají rychle, i když některé trvají třeba 1,5h. Protože už nechci hubnout, ale spíš rýsovat a nabírat svalovou hmotu a zesílit, rozhodla jsem se rovnou pro program classic, je to jakoby druhá obtížnost. Jelikož v pátek jezdím domů, hned letím na zkoušku se souborem a domů se vracím pozdě večer, v pátek necvičím a tak jsem si musela program poupravit, ale snad i tak to bude mít výsledky! :) I s tím se vám rozhodně budu svěřovat, přeci jen ten program trvá měsíce 3, zatím co jídelníček jen měsíc, takže alespoň budu mít o čem vám psát a nudit vás :D
Tak to by asi pro dnešek bylo vše, a těšte se na něděli! Bude již slibovaná fotka jednoho z mých jídel a další pocity a poznámečky :) + Vám napíšu můj názor na posl. dva tréninky tohoto týdne, co mě čekají na víkend. To bude záhul! (doufám)
Tak přeji krásný zbytek dne a užívejte počasí! Je pááátek!
 

2 komentáře:

  1. Je mi to naprosto jasné, že by nebylo vůči Tobě ani Adenike fér, abys jídelníček zveřejňovala, přesto jsem až nekřesťansky zvědavá, jak vypadá jídelníček o 0 sacharidech :D Asi dost strašidelně! Každopádně jsi dobrá, že to držíš a přeji hodně štěstí a úspěchů, budu se těšit na další info články o tom, jak si vedeš:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak i v těch 0 dnech mám třeba trochu ananasu a nebo i třeba v rajčeti je něco málo ze sacharidků :D Takže to není tak hrozný :)

      Vymazat