čtvrtek 6. února 2014

Bob Harper: Fešák, co to prostě umí

A jsem zpět! Jelikož už přes týden marodím, tak vám sem hodím další článeček. :) Ten, kdo si prošel cestou alá Jillian Michaels určitě narazil i na jméno Bob Harper. Co si budeme povídat, určitě vás zaujal i svým vzhledem. :D (koho ne :D ) Je to prostě fešák a když k tomu přidáte ještě to, jaké skvělé workouty umí zkonstruovat....no je to prostě borec! Já osobně s ním cvičím moc ráda, možná se mi jeho cvičení líbí i krapet víc než u Jillian. Bob vám zaručí jedno- nebudete se rozhodně nudit a dáte si pěkně do těla! Nejlepší je ten jeho škodolibej smích, kdy už opravdu ani jeho cvičenci nemůžou, klepou se jak ratlíci a on se směje jak malej :D aaaa to vždycky nadávám :D Každopádně všechny jeho workouty probíhají velmi příjemně. Řekla bych, že mají podobný styl cvičení s Jillian, ale u Boba vám v dolní části obrazovky běží čas do konce workoutu, což může být pro někoho krapet stresující, zároveň v posledních minutách osvobozující zjištění :D Je známý svou láskou k józe, kterou jsem ještě u něj nezkoušela...

Jedno z mých oblíbených cvičení je Beginner´s weight loss transformation- vždy tím začínám, když třeba kvůli zranění nemůžu nějaký ten den/týden cvičit. (např. jako právě teď, kdy minulý týden jsem si hejbla při protahování s krkem a ještě k tomu se přidala chřipka :D, takže si bohužel už přes týden lenoším.. ) a právě tento workout plánuju zařadit, až budu zase fit- hodí vás zpátky do vašich kolejí. Je určený pro začátečníky, s čím moc nesouhlasím, alespoň z mé zkušenosti..Po 3 měsících strávených s Jillian, jsem měla docela problém poprvé tento workout zvládnout! :D Ale časem se to samozřejmě zlepšuje a zlepšuje...:) Další z fajn workoutů je např. Totally Ripped Core, zaměřený především na střed těla:) Plánuju zkusit i Kettlebell Cardio Shred, které se mi zdá docela těžké, takže fakt až budu fit.. :D Jde skoro o hodinové cvičení již se zmíněným kettlebellem, Bob ze své cvičenkyně ždíme fakt maximum. :) Má spoustu dalších workoutů, ale u ostatních jsem neměla ještě tu čest alespoň zkouknout video, abych věděla, do čeho jdu. Jinak Bob se proslavil především v soutěži The Biggest Loser, kde spolupracuje již se zmíněnou Jillian a Dolvettem :) Byl na chvíli i vegetariánem a poté i veganem, ale nakonec se po roce vrátil i k živočišným produktům. Závěr? Rozhodně jeden z nejsympatičtějších trenérů, který ví jak z vás dostat to nejlepší. Jeho cvičení má výsledky a nudit se rozhodně nebudete :) Takže nazout botky a šup za Bobem! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat