pondělí 3. února 2014

Seznámení!:)

Taaak mě tak napadlo, že první příspěvek by vám měl asi trošku přiblížit autorku. Ták jdeme na to! Jsem studentka střední umělecké školy, která si prošla a stále prochází :D tím, čím si prošel asi skoro každý z vás...Na základce jsem jedla co hrdlo ráčí že jo...začít den bez sladkých medových koleček s mlíkem počínaje, ve škole bílým rohlíkem s máslem a paprikáčem, snickerskou nebo marskou a školním smaženým oběděm se zákuskem konče? Hahá, ještě přece den neskončil, co třeba dát si bonbonky, čokošku, nějaký to ovoce- joo, taky na něj došlo :D No prostě jedla jsem asi jako normální holka, co neřeší svojí postavu, protože prostě nebylo proč jí řešit! 58 kg, štíhlá- když jsem zatahovala břicho :D Život byl krásnej.. :D A pak to přišlo..nástup na střední školu, do novýho kolektivu, bydlení s cizí holčinou na intru. Naštěstí spolubydlící jsem chytla fajnovou a kamarádky taky:) JENŽE! :D Ten veškerý stres, stesk po domovu (no joo :/ :D) a hlavně moje úžasné kamarádky, které neměly a do teď nemají problém mít šokolaté 6x denně místo normálních jídel a nepřiberou ani gram? Ták si slečínka všechny ty laskominky dopřávala taky že jo..bez pohybu (ten mi chyběl hodně, na základce jsem dělala atletiku, jestli se to tak dá říct :D ale prostě sport jsem milovala..) nooo a tak kilíčka přibejvaly a přibejvaly a já si toho nevšímala..jednoho dne jsem si stoupla na váhu a hups? 10kg nahoře? Jooo pak už sem si těch malinkatých změn jako místo tří malých špíčků jsou tam pneumatiky, že bych obula tříkolku! :D Nohy se mi klepou a celulitídka se striema samosebou nesměla chybět...Jenže jsem tak nějak nevěděla co s tím dělat.. začala jsem chodit do posilovny, vůbec jsem samozřejmě nevěděla jak se co používá, kolik si dát kg atd... naštěstí můj tatínek je v tom zběhlý a nakonec i od jedné trenérky jsem dostala plánek co cvičit a tak... ale kilča dolů nešly a nešly, tak sem to já blbá vzdala. Až před cca 4 měsíci jsem se do toho opřela a začala cvičit s Jillian Michaels. (Mimochodem jsem ve třeťáku, takže ta moje vzdávácí pauza byla pekelně dlouhá :D ) A tak jsem začala... jo, nějak se mi postava tvarovala, možná jsem i něco málo shodila, ale protože doma nemáme váhu, nemohla jsem se vážit. Ale nějaký velký změny se neděly. Po nějaký době jsem přestala chodit na intrácký večeře alaa omáčka s kolínkama, a buchty s mákem, pizza. :D Přestala jsem tohle všechno jíst a začala jsem si ZDRAVĚ vařit sama :) Jak obědy, tak i večeře. Kuskus, pohanka, rýže, jáhly, červená čočka, fazole, tofu, sojový kostky, cottage sýry, tuňák, ovesný vločky a kupa zeleniny! ♥...atd. A najednou? Spolu se cvičením se začaly dít divy! Teď mám 11 kg dole a jsem na svý "základkovský" váze, na který jsem tak moc chtěla bejt :)) hahá! Bez cvičení a zdravýho stravování si to už nedokážu představit :) Bohužel moje rodina mě v tomhle moc nepodporuje, byly doby, kdy jsem domů na víkendy jezdila nerada, protože jsem se hned na nádraží pomalu pohádala s mamkou, kvůli tomu mýmu stravování a že zelenina je drahá a že budu anorektička a znáte to prostě ne? Nebyla šance jí vysvětlit, že vlastně jim 2x víc než ona, akorát ve zdravější variantě a proto večer nevyjídám čokoládovou spíž a k tomu si nedám ještě klobásku s horčicí a chlebem a na to ještě třeba jablečnej koláč :D Naštěstí po těch 4 měsících už se mě snaží trochu chápat a už mi do toho tolik nekecá...ale byly to těžký časy, co vám budu povídat. Tak snad jsem vám alespoň trošku přiblížila kdo jsem a co tak asi mám za sebou :) A doufám, že časem se tu objeví nějaká ta moje spřízněná dušička, která bude moje články číst, abych si tu nepovídala sama se sebou... :D Tak sportu zdar! Slámča

1 komentář:

  1. Ahoj kočka tak sme na tom podobne držím ti palce vidim, ze sa ti to rozrástlo pekne tie príspevky stale pribúdajú ;). Len tak dalej :-*

    OdpovědětVymazat