pondělí 3. února 2014

Food diary

Strašně ráda peču a vařím. Bohužel jsem přes týden na intru, kde máme opravdu úžasnou kuchyňku. Jeden hrnec, pánvičku a pozoruhodnej sporák :D Takže můj kuchařský talent se nemá moc jak vyvíjet, uznejte sami :D Ale přece mě nezastaví nějaká intrácká kuchyňka od mého zdravého jídelníčku ne? :) :D Tak tady je malá ochutnávka toho, co tak asi baštím :)


A začneme mojí snad nejoblíbenější snídaní:) Ovesná kaše s jablkem a skořicí ♥
A jeden oběd do školy- Celozrnné těstoviny se sójovým masem, cottage sýrem a zeleninou :)

Další mňamka po ránu! Řecký jogurt s jablkem, rozinkama a medem :)

Večeře v "teple domova" :D Zeleninový salát a navrh červené fazole a nějaký to maso od maminky :D

A teda musím se vám přiznat, že tohle nebude moje nejoblíbenější snídaně :D Cottage nasladko mě nijak nezaujal, ale špatné to taky nebylo :) (koukám, že to asi ani moc vábně nevypadá, co? :D no jo, ovesný kašičce se to prostě nemá šanci vyrovnat! :D :)

Žádné komentáře:

Okomentovat