pátek 21. února 2014

Novinky do spíže

Zdravím!
Víte... posl. dobou mám tolik nápadů a receptů a všeho možnýho, s čím bych vás chtěla potěšit, překvapit. A pak se mi ty myšlenky všechny shrnou dohromady a já nevim co dřív :D Zrovna dneska nemám nic moc náladu, přišlo další zklamání, ale zároveň mám i pár střípků, které mě za dnešek potěšily :) A tak jsem se rozhodla vám pár mých "novinek" představit.

 Jáhlové instantní vločky mě moc mile překvapily! Jsou hotové rychleji než ovesná kaše a prostě no jednoznačně je budu zařazovat každý víkend! Moc jsem si pochutnala! A za 20kč vážně skvělá koupě :)

 Rýžové vločky jsem si koupila teprve dneska, tak uvidíme jak dopadnou v neděli na snídani, pak jsem hodím recenzi :)
 Bulgur je a už navždy bude mojí láskou :D Není tak drahý a je opravdu VÝBORNÝ! Asi má nejoblíbenější příloha :)
 O burákovém másle bych mohla psát eseje :D Miluju, miluju a znova miluju! Teď s ním trochu šetřím, přece jen mám jen 3 sklenice! :D
 Tuňák, červené fazole a bílé fazole v rajčatové omáčce- vše ohromné mňamky! Navíc fazole jenom asi za 12kč, no neberte to :D
A tenhle pekáček je má dnešní největší radost! V Kauflandu stál jen asi 40kč, to se to teď bude péct a zkoušet nové receptíky! :)

Tak to je asi ze dneška vše :) Určitě tuto rubriku budu průběžně doplňovat. Tak a já jdu připravovat večeři pro ty hladový krky co mám doma, protože maminka není doma. A hned potom se vrhnu na Totally Ripped Core od Boba Harpera, tak doufám, že těm mým břišákům dám pořádně zabrat! A pak rychle sprcha a šup na zkoušku se souborem, konečně si po týdnu zase pěkně zahraju na harmoniku :) Tak se mějte krásně, líp než dnes já...:)
Vaše slamovic

4 komentáře:

  1. Ty máslíčka! Bulgur! Fazolky! Tuňák! Všechno to jsou moje lásky. :-D
    Užij si zkoušku a večer a hlavu vzhůru! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máslíčka sem si musela schovat do skříně, jinak už by nebylo ani jedno! :D A děkuju moc, hudba mi určitě náladu zvedne :))

      Vymazat
  2. Nejlepší věci a PB už zmizlo :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš si udělat aspoň nějaký menší zásoby jako já! :D Bez máslíčka ani ránu!:)

      Vymazat