pátek 7. února 2014

Kapusta s vepřovým masem

Asi né každému kapusta chutná, já sama jsem do včerejška měla ten samý dojem :D Růžičkovou kapustu bych už snad nikdy nestrčila do pusy, ale normální kapustě jsem druhou šanci dát chtěla :) A protože jsem se v obchodě při nákupu o tom zmínila mamce, druhý den už byla koupená v kuchyni :D Vařila tentokrát mamka a bylo to výborné!!! :) Nečekejte asi žádný super zdravý recept, na to si bohužel doma potrpím jen já, ale je tam spooooustu kapusty, takže to prostě zdravé je a já si to s chutí dala hned 2x po sobě k obědu :) A doufám, že mě tu slečny dietářky neproklejí, že vepřové není vhodné :D Není, ale jednou za čas? Opravdu vám z toho pneumatika kolem břicha nenaroste, nebojte :) Mně ta chuť strašně moc připomínala vepřový guláš, který jsem neměla už... no pěkně dlouho :D A o to víc jsem si to vychutnala, protože- je tam kapusta, tak je to zdravé a tečka :D + jsem k tomu jako obvykle měla další talíř zeleniny, bez kterého u oběda ani ránu!
Uznávám, že to asi nevypadá moc lákavě, ale opak je pravdou, je to moc dobré! :) A i takový odpůrce kapusty jako já se olizuje ještě teď :P :)

Ingredience:


  • 1 velká kapusta
  • libové vepřové maso (celé balení)
  • cibule
  •  lžíce tuku(máslo, hera...)
  • jíška
  • stroužek česneku- můžete i více

Do většího hrnce šupsněte lžíci másla, přidejte vepřové maso nakrájené na kostičky, které jsme dopředu osolili a opepřili. Pomalu opékejte, až se maso "zatáhne". Poté přilijte vařící vodu (tak aby maso bylo ponořené) a tak cca 15-20 minut nechte maso dusit pod pokličkou. Po cca 20 minutách do hrnce přidejte celou nakrájenou kapustu na kousky a přilijte vařící vodu, aby byla kapusta ponořená. Dejte pod pokličku a za občasného míchání nechte dusit spolu s masem ještě alespoň 30-40 minut, dokud maso pořádně nezkřehne :) Pak jen připravte jíšku, přihoďte stroužek prolisovaného česneku, zamíchejte, podle chuti můžete dosolit a dopepřit a je hotovo :) Podávat můžete vlastně asi s čím se vám zachce, my jsme z toho doma udělali něco jako omáčku/pyré. Jeden den jsem servírovala s rýží, druhý den s bramborami a obě kombinace byly skvělé, rozhodně doporučuji vyzkoušet :)
Dobrou chuť! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat